Vollständige Version anzeigen : OT-Diskussion aus Bericht: Dimantladies Karlsruhe
Der Schwabe kann ja doch HOCHDEUTSCH *mächtig staun* :smile: - hat er wohl bei Sandra gelernt.
Ich wundere mich nur, wie Du die Zeit für einen Besuch in Karlsruhe (und dann auch noch zu den Badenern) gefunden hast - bist ja ständig online im mc. :lach:
Nichts desto weniger, für einen Schwaben ein netter Bericht. :zwinker: Macht Spaß zu lesen und das ist meiner Meinung nach das Wichtigste.
Schwabe007
20.11.06, 10:50
woisch atlan, i ben äba aau in d Schual ganga om deitsch zum lerna. Ka i was dafihr wenn dr Härr Lährer bloss schwäbisch kä. On d' Sandra isch fei a ganz a liabe do wurd au oiner aussem Strohgoi schwach wenn mr des nette Menschle so dranna flagge sicht.
Die isch halt scho a nettes Anminaschlupferle, ond hat Fiass bis nuff zu de Ohra.
Soviel zom Thema hochdeitsch.
Grüssle dr Schwab.
Dank Dir Schwabe für die leicht verständliche Erklärung.
Eine Passage hab ich denn wohl doch nicht ganz verstanden.
Die isch halt scho a nettes Anminaschlupferle, ond hat Fiass bis nuff zu de Ohra.
Bedeutet dies, dass Sandra beim Hineinschlupfen ihre Füsse bis an ihre Ohren hochzieht ? Respekt, Respekt !!! :klatsch: Und bestimmt ein toller Anblick!! :smile:
woisch atlan, i ben äba aau in d Schual ganga om deitsch zum lerna. Ka i was dafihr wenn dr Härr Lährer bloss schwäbisch kä. On d' Sandra isch fei a ganz a liabe do wurd au oiner aussem Strohgoi schwach wenn mr des nette Menschle so dranna flagge sicht.
Soviel zom Thema hochdeitsch.
Grüssle dr Schwab.
ma hot`s ned leicht mit dene zuazogene
i versuach jetz mol als oberländer des unterländerschwäbisch zom ibersetza damit meh
was davo hond.
1. Menschle (Das Mensch) = weibliches Wesen
2. flagga = liegen
3. Anminaschlupferle : Anmi=anmich schlupfen: = in diesem Fall anschmiegen
4. Fiass= die Beine im Allgemeinen
5. Bis nuff (bei uns nauf) zu de Ohra = endlos lange Beine
Alf, der jetz vor lauter Kält am liabschda ins Ofaloch neischlupfa oder da Kachelofa
umloina dät.
P.S.: Im Schwäbischen gibt es mehr Synonyme als im Schriftdeutsch und des
Anminaschlupferle ist ein Beispiel wie man mit einem Wort sehr viel sagen kann.
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.