PDA

Vollständige Version anzeigen : OT-Diskussion aus Bericht: Dimantladies Karlsruhe

atlan
14.11.06, 16:51
Der Schwabe kann ja doch HOCHDEUTSCH *mächtig staun* :smile: - hat er wohl bei Sandra gelernt.

Ich wundere mich nur, wie Du die Zeit für einen Besuch in Karlsruhe (und dann auch noch zu den Badenern) gefunden hast - bist ja ständig online im mc. :lach:

Nichts desto weniger, für einen Schwaben ein netter Bericht. :zwinker: Macht Spaß zu lesen und das ist meiner Meinung nach das Wichtigste.

Schwabe007
20.11.06, 10:50
woisch atlan, i ben äba aau in d Schual ganga om deitsch zum lerna. Ka i was dafihr wenn dr Härr Lährer bloss schwäbisch kä. On d' Sandra isch fei a ganz a liabe do wurd au oiner aussem Strohgoi schwach wenn mr des nette Menschle so dranna flagge sicht.

Die isch halt scho a nettes Anminaschlupferle, ond hat Fiass bis nuff zu de Ohra.

Soviel zom Thema hochdeitsch.

Grüssle dr Schwab.

atlan
20.11.06, 12:24
Dank Dir Schwabe für die leicht verständliche Erklärung.

Eine Passage hab ich denn wohl doch nicht ganz verstanden.

Die isch halt scho a nettes Anminaschlupferle, ond hat Fiass bis nuff zu de Ohra.
Bedeutet dies, dass Sandra beim Hineinschlupfen ihre Füsse bis an ihre Ohren hochzieht ? Respekt, Respekt !!! :klatsch: Und bestimmt ein toller Anblick!! :smile:

alfder
22.11.06, 18:00
woisch atlan, i ben äba aau in d Schual ganga om deitsch zum lerna. Ka i was dafihr wenn dr Härr Lährer bloss schwäbisch kä. On d' Sandra isch fei a ganz a liabe do wurd au oiner aussem Strohgoi schwach wenn mr des nette Menschle so dranna flagge sicht.

Soviel zom Thema hochdeitsch.

Grüssle dr Schwab.

ma hot`s ned leicht mit dene zuazogene
i versuach jetz mol als oberländer des unterländerschwäbisch zom ibersetza damit meh
was davo hond.

1. Menschle (Das Mensch) = weibliches Wesen
2. flagga = liegen
3. Anminaschlupferle : Anmi=anmich schlupfen: = in diesem Fall anschmiegen
4. Fiass= die Beine im Allgemeinen
5. Bis nuff (bei uns nauf) zu de Ohra = endlos lange Beine

Alf, der jetz vor lauter Kält am liabschda ins Ofaloch neischlupfa oder da Kachelofa
umloina dät.

P.S.: Im Schwäbischen gibt es mehr Synonyme als im Schriftdeutsch und des
Anminaschlupferle ist ein Beispiel wie man mit einem Wort sehr viel sagen kann.